9 september 2019

Als assistent projectleider op onze service afdeling krijg je te maken met een groot aantal uiteenlopende opdrachtgevers en klimaatinstallaties. In overleg met de projectleider en aan de hand van projectgegevens zorg je voor een optimale en organisatorische voorbereiding. Tot jouw takenpakket behoort het selecteren en verzorgen van materialen voor projecten in uitvoering.

Tevens onderhoud je de contacten met monteurs, projectleiders en leveranciers. Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen, contact met leveranciers, materiaalbeschikbaarheid en het beoordelen en optimaliseren van logistiek plannen en werkwijzen. Ook het opstellen van eenvoudige calculaties en offertes behoort tot jouw takenpakket. Je hebt procesmatige werkwijze en voelt je thuis in een platte organisatie met korte directe lijnen.

JIJ BENT EEN STARTER EN/OF ERVAREN MEDEWERKER BINNENDIENST

• Minimaal afgeronde MBO opleiding
• Aantoonbare ervaring in de installatietechniek is een pré
• Je hebt een praktische en klantgerichte instelling
• Je bent stressbestendig

 JOUW MOTIVATIE

Enthousiast geworden en wil je direct reageren? Stuur jouw cv en motivatie naar pg.vanschie@putmanbv.nl. Bel ons gerust als je meer informatie wilt op 071 – 361 92 10. Hopelijk ontmoeten we elkaar snel!